نامهء ۱۴

 

سلام عشق من

امشب چقدر کم حرف زدیما!ولی باز بهتر از دیشبه که اصلا حرف نزدیم.خیلی دلم برات تنگ شده.شاید این حرفا برای ویزیتورای بلاگ تکراری باشه.ولی مهم تویی.که میدونم این حرفا برات تکراری نمیشه.

سرما خوردگی اذیتم میکنه.نمیتونم نفس بکشم.توام که نیستی لوسم کنی.درسته تو خونه حسابی نازم خریدار داره،ولی نازکشی تو یه چیز دیگس.اگر به خاطر وجود تو نبود دارو نمیخوردم.چون فرقی نداشت کی خوب شم.یا اصلا خوب شم یا نه.ولی نمیخوام ناراحتی تورو ببینم.وای که چقدر دلم میخواد پیشم باشی.هر چقدر که به تیر ماه نزدیک میشیم من بیتاب تر میشم.به خصوص که نیومدم ببینمت.

دلم پر میکشه در هوای تو

دلم چه خوابا دیده باز برای تو!!!

هنوز تب میکنم مثل تابستون

وقتی یادم میاد گل بوسه های تو

فقط اینو میدونم که دلتنگتم و از خدا سلامتیتو میخوام چون من و خانوادت شدیدا بهت نیاز داریم و دلمون میخواد همیشه مثل یه کوه قوی باشی تا بتونی با مشکلات کنار بیای.

منم قول میدم تو سخت ترین شرایط کنارت باشم و  درکت کنم تا بتونی بار زندگی رو به دوش بکشی.

درسته ما آمادهء همه چیز هستیم ولی امیدوارم هیچ وقت خدا برامون شرایط سخت پیش نیاره.

همیشه کنارتم،همیشه همراهتم،هیچ وقت هم تنهات نمیذارم.فقط تو قول بده مواظب خودت باشی.

عاشق تو ونوس.

دلم برات تنگ شده

نظرات 5 + ارسال نظر
مردی که مرده بود جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:56 http://zendeh-be-goor.blogsky.com

خب سلام....هیچی به جز بحثی که اگر دقت میکردی در کامنت ها بالا گرفته....چند نفر به یه نفر اخه...... از چند تا از بچه ها ی وبلاگی کمک خواستم یکیشون رسیده تا حالا....عشق و عاشقی خوبه....من هم یه نامه ی عاشقونه نوشتم حرف نداره....امروز فردا میذارمش....نامه های عاشقونه ی من رو هم ببین......اخ که چقدر این دلتنگی ها قشنگه

خزان نوشت جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:22

اخی ٬ چه اشکی تو چشمات جمع شده.
خوشبخت باشین

مردی که مرده بود جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:59 http://zendeh-be-goor.blogsky.com

آپم

مردی که مرده بود شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:46 http://zendeh-be-goor.blogsky.com

ای کاش ای کاش هایت

کسی که عاشق بود دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 http://www.roham parvaz kard .blogfa.com

هی های چه با حال مینویسی چاکیرتیم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد