شرمندتم...

سلام

دوست دارم قبل از هرچیزی و بیشتر از همه چیز

خیلی فکر کردم که چی برات بنویسم دیدم حرفای دلمو بنویسم بهتر از همه چیز

این چند وقت خیلی اذیتت کردم با بد قولیام با مشغلم با مسافرتام با درگیریای کاریم کلا با زندگیم

میدونم خیلی سخته خیلی خیلی سخت میدونم هر چی بهم بگی هر حرفی بهمه بزنی حقمه

میدونم خیلی در حق تو کوتاهی می کنم و تو همش تحمل میکنی می دونم بعضی مواقع غیر

قابل تحمل میشم با بد قولیام.

میدونم که اگه هر کسی جای تو بود با این شرایط یه لحظه ام تحملم نمیکرد

میدونم تو خیلی خیلی صبوری و خوب

میدونم که جز تو کسی و پناهی ندارم

میدونم تو همه زندگی منی تو همه سهم من از دنیایی من خیلی کار میکنم

ولی هیچ از زندگی جز تو نمی خوام

ای چند وقته  خیلی با هم دعوامون شده با اینکه به هم قول دادیم که هیچ وقت دعوا نکنیم

همه دعوا ها هم مقصر من بودم با بد قولیام.

خیلی به خاطر چند روز گذشته شرمندتم خیلی اونقدر که روم نمیشه تو چشمات نگاه کنم

۴روز گذشته بد تر از همه روزا بود

یه شب تا صبح منتظر زنگم بودی و من از خستگی خوابم برده بود و توم تا خود صبح گریه کردی

۲ روز گذشته هی بهت گفتم ۱۰ دفیفه دیگه زنگ میزنم ۵ دقیقه دیگه و هعی کار پیش اومدو نشد

که بازم من شرمندت شدم

دیگه امروز که رسما تو گرفتار کارای مامانت بودی و من گرفتار کار خودم همه ی روز ۵ دقیقه حرف نزدیم

که ساعت ۱۱ شب زنگ زدی و گفتی صبح بهت زنگ می زنم و خدافظی کردی.......

اینم برای امروزمون

دارم دیونه میشم بعد کلی وقت بعد از ۳ سال امشب از تنهایی سردم شد خیلی ترسیدم

میترسم از دستت بدم با این کارام خیلی شرمندتم خیلی خیلی خیلی .....

دلم برات تنگ شده دارم دیونه میشم

دوست دارم ببخش منو به خاطر همه چیز قول میدم دیگه هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت

حتی یه نفسم از تو جدا نشم بهار زندگیم دوست دارم بیشتر از همیشه و همه وقت

دوست دارم

از طرف اون که دیونته

د.و.س.ت.د.ا.ر.مبوس

دلم برات تنگ شده دیونه شدم بسکه نگاه کردم به گوشی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بوسه سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 http://www.bose.blogsky.com

به این همه احساس و هم دلی باید تیریک گفت.
کاش همه ی ما اینجوری بودیم.

خدانگهدار دوست من

وهم رویا پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:35

سلام چقدر قشنگ نوشتیه میتونم احساستو درک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد