سلام من الان تهران هستم

البته تا ۱۵ ذقیقه دیگه

اومدم بگم دوست دارم

Douset Daram

 

د.و.س.ت.د.ا.ر.م......بوس

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:22

ای ول به ولت

سعید شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:40 http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

عیدتون مبارک عشاق جوان ...
راستی معلومه تکنولوژی خیلی پیشرفت کرده و من بیخبرم! تو راه هم مردم آپ می کنن!

دلتون شاد ...

رهگذر پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:48

چیزی که اینطور خوب بنظر میاد همیشه باید مثل یه باغ گل در حصار عواطف باغبون باشه .
خوشحالم از این همه آشوب زندگی
هیچ چیز ساختگی نیست اگه اونو باور کنی حتی اگه بخوای فقط نشونش بدی
من از ذهنیتی نوشتم که فقط به تو مربوط میشه
تقدیم به وجودی شاید حقیقی
تنها با آرزوی یک خوشبختی
بی فراز
پر شکوه
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد