عید فطر

به نام خدا

......................................................

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود

   صد حیف از این بساط که برچیده میشود

عید سعد فطر به همه دوستان مبارک

.....................................................

سلام به همه دوستای جدید و قدیم

سلام به همه رهگذرا کوچه گردا دوره گردا خوشحالا ناراحتا سلام به همه.........

......................................................

سلام به تو هم راه من

هم دل و

هم نفس من

هم بقض و هم گریه من

و سلام به همه اونایی که دیگه بین ما نیستن و فقط اسمشون خاطرهاشون همراه ما هستن....

............................................................

سلام بابا

عیدت مبارک

 پارسال این موقع با هم بودیم یادت بابا؟؟

دلم برات خیلی تنگ شده بابا این اولین عیدی که تو دیگه نیستی

نه نبودنی مثل همیشه

که با سر کار بودی یا مسافرت

این دفعه برای همیشه رفتی و ااین رفتن دیگه برگشتی نداره

عیدت مبارک بابا

......................................................................

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
راحیل شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 19:10 http://www.rahil-boveiry.blogfa.com

سلام محمد جان

عید به تو و ونوس خانمی تبریک میگم


خوشبخت باشین

... یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00

الان منم دقیقا شبیه این صورتک شدم.....
نمیدونم چی بگم

پادرا سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:07 http://padra.blogsky.com

چقدر قشنگ و غمگین ......
مطمئنم که بابات هم کلی از دیدن نوشته های صادقانه پسرش خوشحاله .......

خوش به حالش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد