نامهء ۴۱

 

امشب دلم میخواد تا فردا می بنوشم من

زیباترین جامه‌هایم را بپوشم من

با شوق بی حد باغچه‌هامون رو صفا دادم

امشب تا میشد گل توی گلدونها جا دادم

بعد از جدایی‌ها آن بی وفایی‌ها

 

 فردا تو می‌آیی

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
گل یخ پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 http://www.moeineh.blogsky.com

سلام بهتون تبریک می گم که می تونید همدیگرو بعد از مدتها ببینید امیدوارم همیشه دلهاتون نزدیک هم باشه خواهر و برادر گلم بهم سر بزنید هر موقع هم که آپ کردید خبرم کنید مواظب خودتون باشید بای بای

وحید پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:41 http://www.gorgomishemanoto.blogfa.com

از اینکه بر می گردند شادم و سر خوش.... و از اینکه راه آمده را بر می گردند غمگین و سر خورده...... شاد باشید...

الدوز پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:07

من الان اشک شوق توی چشمهام حلقه زده... من واقعا لذت میبرم وقتی جوونا رو میبینم که اینقدر همدیگه رو دوست دارن... از ما که گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .
ولی واقعا لذت میبرم..سعی کنید از لحظه هایی که در کنار همید خوب استفاده کنید....محمد جان تعطیلات خوش بگذره...
فعلا بای

فیروزه جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:34

سلام...متن زیبایی بود...به امید اینکه جداییها خیلی زود تمام بشه...موفق باشید...التماس دعا...یا علی

سعید جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:43 http://mastaneh.blogsky.com

سلام بر دو تا عاشق مهربون ...

شعر زیبایی بود ... نمی دونم ولی اینطور که به نظر میاد فردا میاد! پس فقط می تونم آرزو کنم از لحظه های کنار هم بودنتون حداکثر استفاده رو ببرید ...

راستی این عکسا چیه میذارید تو وبلاگ؟!!! آدم هوس می کنه ازدواج کنه! :)) می ترسم آخر این وبلاگ شما من رو از راه به در کنه و مزدوج بشم!

دلتون شاد ...

نیکو شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:47

منم اشک شوق حلقه زده صفا این چیزا نیا بخون منحرف میشی برا بچه ها خوب نیست برو درساتو بخون بچه

زینب پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:26

من عاشق هر دوتاتونم.
تنها آرزوم کنار هم بودن شماست:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد