تو داری میای....................

نامه ۴۴ (امدن تو...)

سلام به همه

.................................

مو تیام تش ی رنه سی دیدنه تو سی دیدنه تو

زنده مندم به خدا با بیدن تو

چه خو وه بیای ز ره با وا سفیده

بزنه افتاو وا با رسیدن تو

........................................................

سلام به همه

بی مقدمه بریم سر اصل مطلب

همیشه تو می نوشتی که من دارم میام تهران

این دفعه من می نویسم که تو داری میای اهواز

دلم خیلی برات تنگ شده

خیلیم بی تابم برای دیدنت

دوست دارم و منتظر اومدنتم

از طرف یه دیونه که دیونته د..و...س...ت...د...ا...ر...م....

                  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:02

سلام...از وقتی با وبلاگتون اشنا شدم همیشه سر میزم و از خوندن نامههای عاشقانتون لذت میبرم...ارزو میکنم روز به روز عاشقتر بشید...برای منو عشقم هم دعا کنید که ما هم به زودی همدیگرو ببینیم...موفق باشید...یا علی

آرتوش سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:57 http://artoosh.blogsky.com

بچه کلی جا ساکن مشهد ! اهواز که دیگه خیلی شهره باحالیه! یه بار اومدم!

آزاد، چون پرنده چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 http://since1989.blogsky.com

شامل حال همه میشه !!

بعضی ها می بینن،
بعضی ها بی تفاوت از کنارش رد می شن و نمی بینن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد