سلام:

سلام به همه دوستای عزیز

این اولین پستیه که ما داریم با هم مینویسیم با هم و کنار هم

خط اول و من نوشتم حالا تو بگو:

امیدوارم همه مثل منو محمدم کنار هم عاشق باشین

فعلا.....

خدافظ

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:33

سلام...ان شاالله همیشه کنار هم عاشق بمونید...برای منو عشقم هم دعا کنید که دوریمون زودتر تمام بشه...خوشحالم که شادید...یا علی

بی نام چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:00

خوشبخت باشید. جای منم خالی کنید کنار کارون . ونوسی دلم برات تنگ شده

مرجان پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:26 http://ghij.blogsky.com

سلام مامان ونوسی و بابا محمد عزیز :)
اگه گفتین من کی ام ؟ یادتونه توی وبلاگ امین یه خونواده اینترنتی تشکیل دادیم و قرار بود محمد بابامون بشه ؟ من هنوز آقا محمد رو بابا خودم و ونوس خانوم رو مامان خودم میدونم :)

امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و عاشق باشین (بوس)

خوشحال میشم آدرس وبلاگ جدید «ممد اهوازی» رو بهم بدین ... هر دو با هم می نویسین اونجا ؟

سعید شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:38 http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

من اگه جای شما دوتا بودم یه ثانیه ازین کنار هم بودن رو هم از دست نمیدادم! چه برسه که اینکه وبلاگ آپ کنم!!! :دی ...

کامروا باشید و دنیا به کامتان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد