بازگشت به خانه........

سلام

سلام به همه دوستای گلم امرو من از تهران بعد از ۳روز برگشتم خونه البته ۳روز کامل نبود۲ روز کامل میشه حیابش

کرد هنوز سوار هواپیما نشده برای برگشتن دلم اونقدر گرفت که دلم میخواست دیگه نفس نکشم دلم خیلی تنگ

شده هنوز ۵ساعت نشده که برگشتم خونه دوست دارم از زور دل تنگی بشینم یه گوشه و یه دل سیر گریه کنم

دلم خیلی برات تنگه خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی ........

دوست دارم  

میخوام تو این پست یکی از ترانه های بیرتنی رو براتون بنویسم

.......................................

baby,i'm so into you 

عزیزم خیلی میخوامت

you got that something what can i do

تو چیزی داری که کاری از دستم بر میاد؟

baby,you spin me around

عزیزم تو منو دور خودم می چرخونی

the earth is moving buti can't feel the ground

زمین در حال چرخشه ولی نمیتونم زمین رو حس کنم

every time you look at me

هر بار که به من نگاه میکنی

my heart is jumping,it's easy to see

قلبم به تپش میوفته دیدنش اسونه

loving you means so much more

وقتی میگم دوست دارم معنیش بیشتر از ایناست

more than anything i ever felt before

خیلی بیشتر از اون چیزایی که قبلا احساس کرده بودم

you drive me crazy

تو دیونم میکنی

i just can't sleep

به قدری که نمینونم بخوابم

i'm so excited, i'min too deep

خیلی هیجان زده شدم  تووی هیجان غرق شدم

oh,crazy,but it feels alright

ولی دیوانگی احساس خوبیه

baby ,thinking of you keeps me up all night

عزیزم تو فکر اینم که تمام شبو با تو بگزرونم

tell me ,you're so into me

بگو که گرفتار من شدی

that i'm the onle one you will see

بگو من تنها کسی هستم که میبینی

tell me,i'm not in the blue

بگو که خیالاتی نشدم

that i'm not wasting my feelings on you

بگو که وقتم رو تلف نمی کنم تمام احساساتم رو روی تو گذاشتم

loving you means so much more

دوست داشتن تو معنیش بیشتر از ایناست

more than anything i ever felt before

خیلی بیشتر از احساسی که قبلا داشتم

you drive me crazy

تویی که دیونم میکنی

i just can't sleep

اصلا نمی تونم بخوابم

i'm so excited, i'min too deep

خیلی هیجان زده شدم  تووی هیجان غرق شدم

crazy,but it feels alright

دیونه شدم ویس احساس خوبیه

baby ,thinking of you keeps me up all night

عزیزم تو فکر اینم که تمام شبو با تو بگزرونم

you drive me crazy i just can't think

تو دیونگی منو کنترل میکنی قدرت فکر کردن ندارم

.......................................................................

دوست دارم یه دیونه که دیونته

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رفوزه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 http://partizanha.blogsky.com

ترانه ی قشنگیه ...

فاطمه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 http://crazyfrog.blogsky.com

مرسی
لطف داری

محمد چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 http://123mis.blogsky.com/

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی و نظر دادی.
موفق باشی.

مرجان چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:04 http://dayy.blogsky.com

سلام مام ونوسی
حالت خوبه ؟
حال باباییم چطوره ؟ هنوزم کلی گرفتاره این باباییه من و گیگیلی ؟

قربونت برم
یه سر بیا نیمکت دلمون برات تنگ شده مامی :)

فداتت

نیکو پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:04 http://http://www.sorena.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد