اخطار...!!!!!!!!!!

(((....اخطاریه.....)))

سلام ....

به همه دوستان و......

روی صحبتم با همه ادمای فضوله که همه مدله تو زندگی ادم دخالت میکنن حتی به

زندگی شخصی و روابط ادم با زنشم رحم نمیکنن پیش خودشونم کلی خر کیف میکنن که اومدیم

اینجا رو پیدا کردیم و زندگی تو ریختیم به هم اقا محمد. توی دلشونم می خندنو میگن تو حق

نداری عین ادم زندگی کنی محمد اقا حق نداری به هزار یه دلیل...

ولی ولی من اومدم که بمونم کور خوندین من با دعای کسی دنیا نیومدم که بخوام با نفرین

برم من همیشه بودم هستم و خواهم بود جایی نمیرم اینجا رو ساختم براش زحمت کشیدم هم

برای ساختن اینجا هم برای ساختن زندگیم هم برای داشتن ارامش اگه ارامشمو بگیرین براتون

یک لحظه ارامش نمیزارم اگه دخالت کنین دخل زنگیتونو میارم و اگه زنمو زندگیمو با این کارانون

بخواین اذیت کنین و ازار بدین یه لحظه نمیزارم راحت باشین حتی اگه شده نفستونو بگیرم پاتونو

از تو کفش من بکشین بیرون زندگیتونو بکنین کار به کارتون ندارم به کارم کار نداشته باشین من تا

حالا تحمل کردم و هیچی نگفتم این یه بارو میگم دیگم تکرار نمیکنم دست از سر من و زنگیه من و

زن من ور دارین تا همه چیز سر جاشه شما من و میشناسین همیشه به چیزی که گفتم عمل

کردم پس فاصلتونو حفظ کنین زندگیتونو بکنین ...!!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:47 http://hasrat1omr.blogsky.com/

مرسی خیلی جالب بود.

ما رو هم عاشق کردی ها !

یه سر بزن

تا آخر مطلبم رو بخون خواهشا !

حامد دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:04 http://hasrat1omr.blogsky.com/

جسارت من فقط مجازیه

یعنی تو اینترنت.

جای دیگه جسارت ندارم.


میتونم ثابت کنم.

فیروزه دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:50

سلام...با مطلبی که نوشته بودین کاملا موافقم...بعضیا خیلی بیکارن یا شاید حسودن و ...همش توی کار دیگران دخالت میکنن.خدا رو شکر که شنوندههاش عاقل اند...همیشه عاشق و خوشبخت باشید

نیکو(دختر خاله) سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:56

سلام به همه یه مدت اینجا نیومدم مثل اینکه دعوا شده کی با کی منم هستم نبینم کسی به داداش محمد من چیزی بگه همیشه خوب خوش باشین فعلاباییییییییییییییییی

حامد سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:04 http://hasrat1omr.blogsky.com/

سلام.

با یه آپ عجیب به روز شدم!

اینم رو بخون. خیلی ....مهم

حامد پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 http://hasrat1omr.blogsky.com/

خیلی ممنون. به حرفاتون خیلی فکر کردم.

حامد یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 http://hasrat10mr.blogsky.com

ممد اهوازی جون چرا آپ نمیکنی؟

از نظر با حوصله و دقیق و کارامدد ممنون.

ببین من آپ کردم.

همون ؛ حامد هستم سالمه ؛

منتظرم ممد جون

momeks یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 http://www.mikadonameh.blogfa.com/

khob inshala bekheir migzare
D:

راحیل چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:37

نمیدونم منظورت از این تهدید ها با کیه و برای چیه ولی فکر میکنم خیلی تند رفتی روزا همیشه همینطور نمونده ونمیمونه یکم بیشتر فکر کن و بعد تصمیم بگیر وقتی عصبانی هستی بهتره چیزی ننویسی چون زود پشیمون میشی این که تو به عشقت برسی به ضرر کی میتونه باشه من کسی رو سراغ ندارم که عاشق تو بوده باشه و الان از اینکه تو داری ازدواج میکنی ناراحت باشه برعکس خیلی هم خوشحالیم که ونوس هست تا توی این دنیای تاریک عشقش زندگی تو رو روشن کنه و امیدوارم که اونم درک کنه که کسی به کار شما ها کاری نداره و این روزا اونقدر تلخ هستن که دیگه کسی حوصله سر به سر گذاشتن شمارو نداره پس فکرای بد رو از سرتون بیرون کنین بیخودی اصطکاک به وجود نیارین و به آیند ه و خوبی ها فکر کنین عشق وقی کامل میشه که علاوه بر همدیگه اطرافیان همدیگه رو هم دوست داشته باشین و اگه اینو الان باور ندارین به این حرف من میرسین میدونی محمد همیشه برام عزیز بودی و فکر اینکه تو درباره من و بقیه اینطور فکر کنی و ما هارو تهدید کنی باعث شده چند شب مدام به حرفات فکر کنم و با خودم بگم تو واقعا فکر میکنی ما از خوشبخت بودن تو نا راحت میشیم یا دنیا برات اونقدر کوچیک شده که دیگه ما توی قلبت جایی نداریم اینکه هر کسی بیاد اینجا و از روی بدجنسی یا خود خواهی چیزی بنویسه دلیل نمیشه تو همه چیز رو فراموش کنی و طوری حرف بزنی که از تو بعیده بهتره به جای اینکه ما هارو متهم کنی برای ونوس توضیح بدی که ما آدمای فضولی نیستیم من از بقیه میخوام که تا بیشتر از این بهشون توهین نشده همون طور که قبلن هم بهشون گفته بودم به وبلاگ شما نیان ..........................................

حامد جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 http://hasrat10mr.blogsky.com

سلام ممد جون. رفیق گل و همیشگی.

ببین ممد اهوازی گل من با یه داستان عجیب آپ کردم.

خوشحال میشم نظر یه آدم فهیم رو در موردش بدونم.

موفق باشی عزیز.

سعید یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:56 http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

ای بابا ممد جون شما که هنوز عصبانی هستی! اصولا ازین مسائل در دنیای مجازی زیاد پیدا میشه. خاطتون رو مکدر نفرمایید ...
به بزرگواری بروبچز با صفای جنوب ببخش ...

دلتون شاد ...

مرجان دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:29 http://dayy.blogsky.com

سلام بر باباممدیه عصبانیه گل و گلاب خودم :)

و سلام به مام ونوسیه عزیزم که میگه پاش شیکسته :( جدی پات شیکسته مام ونوسی ؟ چی شده مگه از جایی افتادی ؟ دلخور شدم عزیزم

حالا حالت خوبه ؟ بیام سرمتو وصل کنم ؟ :دی

من میگفتم چرا ونوس جونیم پیداش نیست و هی دلم شور میزد :(

قربونت برم
مام ونوسی ؟ توی این پست چه خبره ؟ کسی اذیتت کرده که بابا ممدی جون ناراحت شده ؟ :(

قربونت برم
بابای فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد