محمدم سلام

حدود پنج ساعت مونده تا سال تحویل.همه تو خونه پیش خانواده هاشونن.همه از بهارو از خوشی میگن.البته الان خوابیدن که برای سال تحویل سر حال باشن.ولی وقتی تو توی اون وضعیت تو جاده ای من چطور بخوابم؟از خدا فقط اینو میخوام که زودتر سلامت برسی خونتون تا خیالم راحت شه.

امیدوارم سال جدید برای همه خوب باشه به خصوص متولدین سال موش.

خوش باشید.

نظرات 8 + ارسال نظر
momeks پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:00

کامنت رو اشتباه دادم نظر اصلی تو پست پاینه هست .
:) خودت کپیش کن اینور

سعید پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:44 http://mastaneh.blogsky.com

بر آمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
مبارک بادت این روز و همه روز

سلام مهربونا...

سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی رو در پیش داشته باشین ...
راستی من امسال وعده ی یه شام عروسی رو به دلم دادما! گفته باشم که اززیرش در نرید!!!

momeks پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:42 http://mikadonameh.blogfa.com/

manzoreto az samame oldoz ro beresonam nafahmidam
!!!

فیروزه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:11

سلام...سال نو بر شما و عشقتون مبارک...امیدوارم با امدن سال جدید دوریهای تمام عشاق از همدیگه تمام بشه که دوری خیلی سخته...منم متولد سال موش هستم امیدوارم سال خوبی باشه

momeks جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 http://mikadonameh.blogfa.com/

سلام
محمد و ونوس عزیز
عید رو به هر دوتون تبریک میگم امیدوارم سال خیلی خوشی داشته باشید . سالی پر از شیرینیو نقل و نبات و سرشار از خنده .براتون آرزویه بهترین ها رو دارم .
خدا نگهدار

momeks شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:37

ممنون (چشمک)
ایدیم اینه : momeks_19@yahoooooooooo
age kari az dastam bar biad tarof nakonid
albate khodam tarof kardam
LOL

غبار شب شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:41

میخواستم نصیحت کنم اما یاد یه جمله از یکی افتادم.:
(به من ربطی نداره).....
(به تو هم ربطی نداره)
(پس به ما ربطی نداره)

مرجان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:15 http://dayy.blogsky.com

سلام مام ونوسیه عزیزم و بابا ممدیه بد اخلاق و ملوسم :)

عید دوتاتون مبارک دمبتونم سه چارک ((=

مام ونوسی ؟ هر موقع پیش بابا ممدی بودی برام بنویس تا منو گیگیلی کیف کنیم که پیش همید خب ؟ :)

قربونه دوتاییتون برم ایشاا...

بوس :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد