روزهای گذشته.....

روزهایی که گذشت خیلی بد بود بد تر از همیشه

و حرف زدنمون تو مسنجر بد تر از همش .....!!!!!!!!!!!!

Zendegimoon

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 16:24 http://dayy.blogsky.com

توی مسنجر با باباممدی دعوات شده ؟ :-پی خوشم میاد که باباممدی توی مسنجرم اقتدارشو حفظ میکنه :دییییی

جمله دومی رو گیگیلی نوشته ها ! من بی تقصیرم ((=

سانا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:25 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی خوشحالم کردین

بازم به من سر بزنین

به امید لبخندتون



اول از همه برایت ارزو می کنم که عاشق شوی

و اگر هستی کسی هم به تو عشق بورزد....

و اگر این طور نیست تنهاییت کوتاه شود

و پس از تنهاییت نفرت از کسی نیایی

امیدوارم که این گونه پیش نیاید و اگر

پیش امد بدانی که چگونه به دور از نا

امیدی زندگی کنی.برایت همچنین ارزو

می کنم که که دوستانی داشته باشی از جمله

دوستان بد وناپاییدار برخی نادوست و برخی

دوستدار....که دست کم یکی در میانشان بی تردید

مورد اعتمادت باشند.

و چون زندگی بدین گونه است برایت ارزو مندم که

دشمن نیز داشته باشی.نه کم نه زیاد درست به اندازه

تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهند.

که دست کم یکی از انها اعتراضش به حق باشد.

تا که زیا به خود غره نشوی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و ارزو مندم که مفید فایده باشی نه غیر ضروری

تا در لحظات سخت وقتی دیگر چیزی باقی نمانده است

همین مفید بودن کافی باشدتا تو را سپا نگه دارد.

همچنین برایت ارزو می کنم که صبور باشی .

نه با کسانی که اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر

می کنند.

و با کاربرد درست صبوریت برای دیگران(!!!)نمونه شوی

و چون جوان هستی خیلی به تعجیل رسیده نشوی و اگر رسیده ای

به جوان نمایی اصرار نورزی.....

برایت همچنین ارزو می کنم که پوووووول نیز داشته باشی

که هر سال یک با پولت را جلوی رویت بگذاری و ببینی که

کدامتان ارباب دیگری هستین!!!!!!!!!!!!!

و برایت در اخر ارزوی خوشبختی می کنم

اگر همه ی این ها برایت فرا هم شد دیگر ارزویی برایت ندارم

راستی تولدشم مبارگ

100 ساله بشه












برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد