سلام سلام

یه سلام بعد از چند وقت غیبت.یه غیبت خوشمزه.تقریبا همه کارا انجام شده.به سلامتی و خیرو خوشی ۳۰ تیر مجلس عقدمونه

خیلی فکر شیرینیه.ولی وقتی توی مسیرش و دردسرهاش میفتی اون وقته که آرزو میکنی یه ساعت فکرت آزاد باشه و بتونی راحت بخوابی.دو روزه که طبق معمول همیشه دیر از خواب بیدار میشم.ولی این دو روزه انقدر عذاب وجدان دارم به خاطر کارهایی که میتونستم انجام بدم که این خواب نازنین اصلا مزه نداده.محمد هم که نیست.تنهایی یا با خواهرم همش اینور اونوریم.قراره وقتی محمد نیست خواهرم نقش داماد رو بازی کنه

امروز محمد حالش خوب نبود.به من هم نگفته بود.خلاصه که حسابی منو نگران کرد.

امیدوارم زودترو زودتر تر بگذره که این استرس ها تموم بشه.وامیدوارم زودتر از اینا مشکلات محمد و خانوادش حل بشه تا هممون آرامش بگیریم.

محمدم خیلی دوست دارم.

این دوتا هم منو محمدیم زمستون اومدیم لواسون پیش مامانم اینا داریم از پشت پنجره به برفا نگاه میکنیم قرار بوده بریم بیرون بگردیم برف اومده برنامه کنسل شده.به خاطر همین محمد خوشحاله من غمگینم.

خودم که از داستانم لذت بردم.شما اگه لذت نبردید میتونید دوباره نخونیدش.

دوست دارم عزیزم.

نظرات 7 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:38 http://dayy.blogsky.com

مبارکه :))))))))))

پس خوش به حال بابا ممدی میخواد بشه :))))))))

Momeks سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 http://www.mikadonameh.blogfa.com/

do do doodo doododoodo biib biibib bbibi bbbbib bbb
bichare mardomi ke mikhan shabe arosie shoma che alodegie soti tahamol konan
:D
khobe mobarake che khobe 2ta gonjishke asheq beham beresan
maro ke davat nemikoni !!:(

LOOL
mobarake
be shadomad ham salam bereson
pesar khale kkhobi bood

خانومی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:48 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

مبارکههههههههههههههههههه
به سلامتی
ایشالا خوشبخت بشید با هم
براتون بهترینارو آرزو میکنم
دعای عروس داماد موقع جاری شدن صیغه عقد خیلی خوبه برای منم موقع عقدتون دعا کنید به اونی که میخوام برسم
یادتون میمونهههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Momeks شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:22

سلام ... بازم مبارکه :) ایشالا به پای هم زجر بکشید هاهاهاهاها
یعنی پیر شید
من میکادو نویس نیستم میتونی Momeks صدام کنی ;)
خوشی باشی
سلام محمدت هم برسون

نیکو سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:58

خیلی خوش گذشت عروسی قشنگی بود.به پاای هم پیر بشید.

morteza چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:40

من شما دوتا رو نمیشناسم ولی واستون آرزوی خوشبختی میکنم و از خدا می خوام که از با هم بودن لذت ببرید و همیشه خوشبخت باشید.
شما هم واسه من دعا کنید که بتونم یه روزی واسه همیشه دست عشقم رو بگیرم البته اگه خدا میخواد و صلاحمونه
کامروا باشید

کوروش پارسا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:37 http://kaspian.blogsky.com

سلام
تبریک من رو از ته دل پذیرا باشید ایشالا که در همه دوره های زندگیتون شاد و تندرست باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد