سلام

یه سلام از یه هوای خیلی خیلی گرم.انقدر گرمه که دارم خفه میشم.

بعد از دو هفته و اندی که من تشریف اوردم اهواز این اولین شبیه که محمد عزیز دلم لطف کرده منو اورده بیرون.دیگه تقریبا رنگ درو دیوار خونه شدم.میدونم هر اتاقی دقیقا در چه زاویه ای چه شکلیه از بس که حوصلم سر رفته و دور اتاقها چرخیدم.حالا هم با قلدری نشسته اینجا و وبلاگ رو آپدیت نمیکنه.

سلام

یه ۲هفته ای میشه خانومی اومده اهواز که پیشم باشه فردا قراره بریم تهران من شنبه کار اداری دارم تهران احتمالا تا یک شنبه اونجام نمیدونم خانومی بام بر میگرده اهواز یا نه ولی به هر حال این ۲هفته کلی خوش گذشته به ما.دیگه باید بریم یعنی اومدیم بیرون                          فعلا خدا نگهدار تا بعد...

نظرات 4 + ارسال نظر
مرجان جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:03 http://dayy.blogsky.com

ایشاا... که من قربونه جفتتون برم :))) یه بوس خیلی خیلی گنده واسه بابا ممدیه شیطون و یه بوس خیلی خیلی گنده واسه مام ونوسیه ناز :))))))

3 شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:33

shomaha chera zendegitono vase ino oon tarif mikonid !!!!!!!!!! nobare vala

momeks یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:09 http://mikadonameh.blogfa.com/

salaaaaam khoshid
kojaen peydaton nist ahwaz hal mide?!
khoshbehaleton neshtastin zire koler ipod to goshetone mosiqi gosh midin :P akso migam
khosh bashi mozahem nemisham
bye

مهر سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:56 http://sokot21.blogfa.com

وبلاگ قشنگی دارید.تسلیت برای فوت پدرتون و تبریک بابت همه چیزای خوبی که دارید و قرار داشته باشید.با وبلاگتون روحم زنده شد.ممنون که به وبلاگم سر زدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد