پست چهارم :دلم

سلام 

سلام به همه دوستای گلم  

انشالا که عید خوش گذشته باشه کناره خانواده ها تون و خستگیتون در رفته باشه... 

 .............................................

من الان که این پست رو مینویسم دلم خیلی گرفته خیلی.... 

شرمنده اگه ناراحتتون میکنم ..... 

 پست چهارم :دلم 

 گیرم که آب رفته به جوی اید با آبروی رفته چه باید کرد ؟  

                                                                                           زنده یاد حمید مصدق... 

.....................................................................

 زمستان

 سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است
وگر دست محبت سوی کسی یازی
 به اکراه آورد دست از بغل بیرون
 که سرما سخت سوزان است
نفس ، کز گرمگاه سینه می اید برون ، ابری شود تاریک
 چو دیوار ایستد در پیش چشمانت .
نفس کاین است ، پس دیگر چه داری چشم
ز چشم دوستان دور یا نزدیک ؟
 مسیحای جوانمرد من ! ای ترسای پیر پیرهن چرکین
هوا بس ناجوانمردانه سرد است ... ای
دمت گرم و سرت خوش باد
سلامم را تو پاسخ گوی ، در بگشای
منم من ، میهمان هر شبت ، لولی وش مغموم
منم من ، سنگ تیپاخورده ی رنجور
 منم ، دشنام پست آفرینش ، نغمه ی ناجور
نه از رومم ، نه از زنگم ، همان بیرنگ بیرنگم
بیا بگشای در ، بگشای ، دلتنگم
حریفا ! میزبانا ! میهمان سال و ماهت پشت در چون موج می لرزد
 تگرگی نیست ، مرگی نیست
صدایی گر شنیدی ، صحبت سرما و دندان است
من امشب آمدستم وام بگزارم
 حسابت را کنار جام بگذارم
چه می گویی که بیگه شد ، سحر شد ، بامداد آمد ؟
فریبت می دهد ، بر آسمان این سرخی بعد از سحرگه نیست
حریفا ! گوش سرما برده است این ، یادگار سیلی سرد زمستان است
و قندیل سپهر تنگ میدان ، مرده یا زنده
به تابوت ستبر ظلمت نه توی مرگ اندود ، پنهان است
حریفا ! رو چراغ باده را بفروز ، شب با روز یکسان است
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
هوا دلگیر ، درها بسته ، سرها در گریبان ، دستها پنهان
نفسها ابر ، دلها خسته و غمگین
درختان اسکلتهای بلور آجین
زمین دلمرده ، سقف آسمان کوتاه
غبار آلوده مهر و ماه
زمستان است  

                                                                                         زند یاد مهدی اخوان ثالث.  

sad

نظرات 25 + ارسال نظر
تلاله سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 http://talaleh.blogsky

سلام عزیزم
خدانکنه غمی داشته باشی دشمنات شرمگین باشن...
نگرانت شدم خانمی حالش خوبه؟؟؟؟
خبرم کن ....
راستی فکر کنم سال 88 حتما دچار شکستگی می شم چون دیروز هم توی پله ها خوردم زمین.....مامانم میگه عاشق شدم...
این شعر اخوان رو من خیلی دوست دارم اگه اجازه بدی کپیش کنم...اینم تقدیم به شما:

صنما باغم عشق تو چه تدبیر کنم
تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

سلام منو به خانمی برسون
فعلا

جام باده سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:15 http://jamebade.persianblog.ir

سلام
موفق باشی

مهدی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 16:08

محمد چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 http://inak.blogsky.com/

می توان در کوچه های زندگی
پاسخ لبخند را با یاس داد
می توان جای غروب عشق را
به طلوع ساده احساس داد

راحیل چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 http://www.rahil-boveiry.blogfa.com

سلام خوبین خوشین میخواستم دیگه اینجا ننویسم ولی چه کنم که دلم براتون تنگ شده اونم بدجور مخصوصان برای احمد گلی تپلی حتمان بهش سلام منو برسونین وگرنه مدیون هستین به خاله هم سلام برسونین و بدونین هر جا باشین توی دل ما هستین نمیخوام ناراحتتتون کنم ولی امسال ۱۳ بدر جایی نرفتم فکر کنم تا آخر دنیا همیشه ۱۳بدر یه بغض میشینه تو گلوم برای کسی که تا آخر شب ۱۳بدر هر جا بود خودش رو میرسوند خونه ما و بعد بحث با بابا برای اینکه کجا بریم و ما چقدر بهشون میخندیدیم تاآخر دنیا توی این روز دلم میخواد ببینمش دل ههممون براتون تنگ شده دوستون دارم بای

پارسا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 16:12 http://www.ashenayeshgh.blogfa.com

.•*..*•.ســــــلام عزیز داداشی ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*چطوری عزیز؟
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*.من آپمممممممممم.•*..*•. .•*..*•. .
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. اگه مایل بودی بیا ببین
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.شاد باشی مهربون
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهــــای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..بای .•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•. .
.•*..وب

راحیل بویری پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 16:01 http://www.rahil-boveiry.blogfa.com

بازم سلام

ممنون که اومدی خوشحالم کردی من به روزم با اومدنتون خوشحالم میکنین بای

مهدی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:51 http://www.gift8810.blogsky.com/

سلام
من لینکتون کردم
با نام NOD32 Username & Password لینک کنید.

سمانه سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:28

هیچی نمیشه گفت جز اینکه... آدما شاید از هم دور بشن اما دلاشون هیچ وقت دور نمیشه ... روزگار با ما سر سازگاری نداشت اما همیشه اینجوری نمی مونه پس نا امید و مأیوس و دلتنگ نباش... خدا نعمت بی خیالی رو برا همین داده دیگه... منم مثل راحیل نمی خواستم چیزی بنویسم اما آدمه دیگه نمی تونه تحمل کنه کسایی رو که دوست داره ناراحت باشن.. کاش می شد یه کاری کرد.. به هر حال همیشه دوستتون داریم.....

زهرا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 http://www.zahra1992.blogfa.com

سلام

وب خوبی داری ...منم مثل خودت دلم گرفته...

به منم سربزنی خوبه

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:31

بیا اینم یه کامنت

خیزران شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:46 http://kheyzaran.blogsky.com

نیستی؟؟؟؟؟؟
نگرانم

تلاله یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:38 http://talaleh.blogsky

سلام
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.¸¸ . . . ¸,.,¸.
. . . . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) ..........................-“.:,-“’ . . . . . \;:./

مریم جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:50 http://titanic.blogsky.com

سلامـــــــــ_@@@@@@@@
________@@@__من آپم_@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@___منتظرتم_@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@__بدوبیا_@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
فعلا.........____________@

پارسا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:20 http://www.ashenayeshgh.blogfa.com

.•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*چطوری عزیز؟
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*.من آپمممممممممم.•*..*•. .•*..*•. .
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. اگه مایل بودی بیا ببین
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.شاد باشی مهربون
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهــــای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..بای .•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•. .
.•*..وب

تلاله دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:05

شما کجایین
دیگه دارم نگران میشماااااااااااااااااااااااااا
خبر بدین
منتظرم

زیر خط سکوت شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:07 http://www.sukut.com

سلام من بعد از یک مدت طولانی دوباره اومدم نوشته هاتون عالی بود به منم سر بزن خوشحال می شم.

عمو پارسا سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 http://www.ashenayeshgh.blogfa.com

به نام خدا
سلام عزیز خوبی با معرفت به ما سر نمیزنی
من آپم و منتظر شما
یا حق

بابایی شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:19 http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... خدا نکنه دلت گرفته باشه... انشالا که همیشه شاد باشی.
آپ کردی بهم خبر بده

تلاله دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 http://talaleh.blogsky.com

دوست عزیزم
سلام
این یک دعوتنامه برای شماست که تسکینی برای دلتنگی یک دختر باشید...
پایدار باشید

میلاد دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:16 http://miladfarhadi.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبا و با محتوایی دستو پا کردی
ما هم آپدیت کردیم پس به ما هم یه سری بزن
به امید دیدار

نیکو چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:00

سلام پسر خاله خوبید دلم گرفت به روز کنید این وبلاگ تنها جایی که وقتی میام خاطرات خوش گذشته واسم زنده میشه خانوم گلت خوبه خاله احمد سلامتن؟ از خودتون بنویسید مامانم خیلی دلتنگه خاله اگه تونستید یه زنگ بزنید منتظریم
سیزده امسال همه تو خونه هامون بودیم دیگه هیچ سیزده بدری واسم معنایی نداره
به امید روزی که بازم مثل قبل هممون دور هم جمع بشیم بگیم بخندیم هر چند که جای غزیزانمون خالیه به امید اون روز
تا کسایی که چشم نداشتن این با هم بودن ها رو ببینن
ببینن و حسرت بخورن سلام به احمد خاله و خانوم گلت برسون
دوستون داریم لحظه لحظه به یادتون هستیم
خداحافظ

من... دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:58 http://blue-stars.blogsky.com

فوق العاده بود.
فقط همین.

* یاس سفیدم * جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 http://yasesefid.blogsky.com

*******************************************
***************************
*****************
شاید هر چیزی بتونه بوی قشنگ زندگی رو بهت نشون بده

شاید هر چیزی

*******************************************
**************************
*****************

افسانه چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:15 http://www.afsane-69.blogfa.com

من عاشق این شعرم . مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد