خبرعروسیموووووووووووووون با تاخیر ۵ماهههههههههه

 

سرانجام در تاریخ ۱۶/۵/۸۸ من و محمدم عروسی کردیم. 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا  

 

محمد:

 

سلام به همه دوستای خوب و عزیز که ما رو تنها نذاشتن تو این چند ماهی که نیومدیم شبکه 

لطف کردینو به ما سر زدین ممنونم از همتون حالا بیاین دهنتونو شیرین کنین عروسیهه.....!!!!! 

 

 

بفرمایین کیک... 

 

حملههههههههههههههههههههه

 

 

اینم ماااااااااااااااااا   

 

مااااااااااااااااااااا

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بیدل پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:22 http://sonnat.blogsky.com

خوبه خوبه. عروسیتون مبارک. انشاءالله پای هم پیر شین و تا آخر عمر به خوبی و خوشی عروسی کنین و بتونین فرزندان مفیدی به جامعه تحویل بدین.
بهم سر بزنید خوشحال میشم.
اگه با لینک موافقید هم یه ندا بدین تا با هر اسمی که خواستین لینکتون کنم.
فعلا بای

تلاله شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:55

وووووووووووووووووووووووای خدای من
انتظار هر چیزی رو داشتم الا عروسی....خیلی خوشحالم کردین .دست راستتون روی سر ما!!!!!!
ببخشید بس ذوق زده شدم یادم رفت سلام کنم.
سلام . امید دارم در همه مراحل زندگی تون موفق و سر بلند باشید.
کیک هم خوردیم خوشمزه بود . دستتون بی بلا....اما چرا اینقدر دیر اومدیم ما که نگران شدیم حسابی....
خوبیش اینه که الان خیره دیگه.............
مبارک.................مبارک


جینگ جینگ ساز میاد .......از بالای شیراز میاد
شازده دوماد غم نخور ....نومزدت با ناز میاد




مبارک
خوشبخت باشین.پای هم پیر شین از همدیگه سیر نشین.........

تلاله یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:51

سلام
بدو بدو به روزما.
دیگه بهونه ندارین....................

پریسان پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:31

بدوبدومبارک بادااااااااااااااایشالامبارکبادااااااااااااااااااعرس بایدببوسه شادومادوووووووووووووووووووووووووووووو

marsa سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:54

وااااااااااااای روز تولد من، به به مبارکتون باشه
درسته برای سال هشتاد و هشتِ ولی پیشاپیش سومین سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم
امیدوارم همیشه در کنار هم باشین و زندگی شادی داشته باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد