تبریک با تاخیر.....

با سلام به همه دوستای خوبمون که توی تمامه این سالها تنحامون نذاشتن


اول اینکه سال نو رو به همه دوستان  تبریک میگیم  معزرت که دیر شد 



بعد اینکه امسال وبلاگمون میره توی چهار سالگی و خیلی خوشحالیم که توی این چهار سال 

تونستیم کلی دوست خوب پیدا کنیمو دوستیمون ادامه دار بوده این وبلاگو خانومی توی تاریخ

شنبه 29 اردیبهشت ماه 1386 یعنی 2 روز بعد از فوت پدرم با اولین نامه به من راه انداخت

توی همه ی این سالهای بعد از پدر خیلی سختی کشیدم اما همیشه یکی از دل خوشیهام اینجا بود  که به خاطرش همیشه از تو ممنونم خانومی دوست دارم بیشتر از همیشه.....

....................................................

بعد دیگه اینکه من توی 3 ماه گذشته کلا 2هفته خونه بودم الانم خانومی پیشم نیست و دلم خیلی براش تنگ شده 

...............................................

سال گذشته من دایی شدم دایی این توپل پروو که اسمش حسام الدین شده 

اینم خودش


حسام الدین

حسام الدین


الینم عکس زحی که خانومی خالش شده ....


زحی



.................................................................................................

امیدارم امسال سال خوبی باشه برای همه 

اینم یه شعر که مطمعنم هر کسی یه خاطره باهاش داره

از مرحوم

 فریدون مشیری


خوش‌ به‌حالِ غنچه‌های نیمه‌باز

بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک،
شاخه‌های شسته، باران‌خورده پاک، 
آسمانِ آبی و ابر سپید،
برگ‌های سبز بید، 
عطر نرگس، رفص باد،
نغمۀ شوق پرستوهای شاد
خلوتِ گرم کبوترهای مست

نرم‌نرمک می‌‌رسد اینک بهار
خوش به‌حالِ روزگار

خوش به‌حالِ چشمه‌ها و دشت‌ها
خوش به‌حالِ دانه‌ها و سبزه‌ها
خوش به‌حالِ غنچه‌های نیمه‌باز
خوش به‌حالِ دختر میخک که می‌خندد به ناز

خوش به‌حالِ جام لبریز از شراب
خوش به‌حالِ آفتاب

ای دلِ من گرچه در این روزگار
جامۀ رنگین نمی‌پوشی به کام
بادۀ رنگین نمی‌بینی به‌ جام
نُقل و سبزه در میان سفره نیست
جامت از آن می که می‌باید تُهی‌ست
ای دریغ از تو اگر چون گُل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
ای‌ دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

گر نکوبی شیشۀ غم را به سنگ
هفت‌رنگش می‌شود هفتاد رنگ

فریدون مشیری
از مجموعۀ «ابر و کوچه»


............................................... 

توی یکی از نظرات یکی از دستامون گفتن بنوسید هر پست رو کی نوشته 


این پست رو من نوشتم محمد

تا پست بعدی خدا نگهداره همتون خوش باشین 



نظرات 6 + ارسال نظر
راحیل چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:02 http://www.rahil-boveiry.blogfa.com

سلام محمد جان ممنون که به یادم هستی داداش خوبم، برای دایی شدنت هم تبریک اونم دایی حسام الدین کپلی شدن ،قول بده دایی نی نی منم بشی ، شیرینی هم محفوظه کتاب رو امضا کردم تا بیاین بهتون بدم هم تو هم احمد وباقی قابلمه ها به خانم گلت هم سلام برسون وبه خاله واحمد عزیز......

alireza پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:04

محمد جون خواهرزاده خشگلی داری خدا حفظش کنه

marjan پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 http://marjaniii.blogsky.com/

سلام محمد جان ممنون به وبلاگم سر زدی .
وبلاگت زیباست و نوشته هاتم جالبه این خوبه که آدم گاهی یک جایی رو داره که بنویسه .
آخی جانم حسام الدین چقدر نازه خدا حفظش کنه :)
راستی سال نو هم به قول خودت با تاخیر مبارک .
امیدوارم امسال سال خوبی برات باشه .
راستی بازم بهم سر بزن خوشحال میشم .
موفق باشی .

::..پسر مامان و بابا..:: پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:20 http://boronze.blogfa.com

عاشقانه هایتان پایدار

نینیه نازی دارید. خدا نگهش داره

آپم

آزاده پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:28

سلام
شاد باشید و امیدوار

احسان پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:49 http://keliki.blogsky.com

سلام دوست عزیز
از مطالب خوبت استفاده کردم.واقعا حال دادی.
اگه دوس داری درآمد قانونی آسان با وبلاگ یا سایتت داشته باشی به منم یه سر بزن
http://geofun.loxblog.com
یا
http://keliki.blogsky.com
صفحه سایر سیستم های کسب درآمد رو هم حتما ببین
من خودم از این روشها استفاده میکنم و با یه ذره فعالیت بیشتر به درآمد خوبی هم رسیدم.
هیچ سرمایه ای هم نمیخواد!
امتحانش ضرر نداره
برای تبادل لینک هم آماده ام
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد