نامه ۲۴

نامه ۲۴

سلام

 به همه ی دوستان قبل از همه به تو

 دوست دارم

دلم خیلی برات تنگ شده الان از خواب بیدار شدم ساعت میگه ۱۵:۱۵ دقیقه

اومدم بگم دوست دارم بیشتر از همیشه و همه وقت دوست دارم بهار بانو

این چند وقته مشغله کاریم خیلی زیاد بود دلم میخواست از همه کارام فرار کنم و بیام پیش تو

مخصوصا زمانی که کارام  اونقدر خسته کننده میشه که حتی حوصله خودمم ندارم اون وقت

دلم میخواد بیام پیش تو تا ارامش پیدا کنم.چون تنها چیزی که بهم ارامش میده کنار تو بودنه.

د.و.س.ت.د.ا.ر.م یه دیونه که دیونته

دوست دارم

.......................................................................

مهراس           

                                                              Be Not Afraid   

پس قوی و دلیر باش.

                              Be strong and of a good courage

مترس و هراسان مباش

                Be not afraid neither be thou discouraged   

زیرا در هر جایی که بروی خدا با توست 

for I the lord thy God am with thee whithersoever thou goest 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:13 http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام ونوس جون و آقا محمد
خوشحالم که اول شدم .....دارم اولین نفر نظر می دم.
باستون آرزوی می کنم که عشقتون هر لحظه پایدارتر و بیشتر بشه و از خدا می خوام که به هم برسید و به آرامشی پایدار در کنار هم برسید.
آرزومند آرزوهای زیبایتانم.
شاد و زیبا باشید
***************************************سارا*****

نازنین مریم چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:52

گـلـه مـیـکـرد زِ مـجـنـون لـیـلـی
گـلـه مـیـکـرد زِ مـجـنـون لـیـلـی کـه شـده رابـطـه‌ مـان ایـمـیـلـی
حــیــف ازان رابـطـة انـسـانـی کـه چـنین شـد کـه خـودت میدانی
عـشــق وقـتـی بـشـود دات‌کـامی حـاصلـش نـیـسـت بـجـز نـاکـامـی
نـازنـیـن خـورده مگـر گـرگ تورا؟ برده یا "دات‌کام" و"دات اُرگ" تورا؟
بــهــرت ایـمـیـل زدم پـیشـترک جـای "سابجکت" نـوشـتم بـه درک
بـه درک گـر دل مـن غمگین است بـه درک گـر غم مـن سنگین است
بـه درک رابـطـه گر خورده تَـرَک قـطـع آنـهم بـه جـهـنـم، بـه درک!
آنـقـدر دلـخـور ازیـن ایـمـیـلـم کـه بـه ایـن رابـطـه هـم بـی ‌مـیـلم
مـرگ لـیـلی، نِت و مِت را ول کن هـمـه را جای "اوکِی" ، "کنسِل" کن
OFF کـن کـامـپـیـوتـر را جـانـم یـار مـن بـاش و بـبـیـن مـن ON ام
اگـرت حـرفـی و پـیـغـامـی هسـت روی کـاغـذ بـنـویـس بــا دسـت
نــامـه یـک حـالـت دیـگـر دارد خـــط ِ تـو لـطـف ِ مـکـرر دارد
خسته ازFont و زِFormat شده‌ام دلـخـور از گـردالـیِ @ شــده‌ام
کرد "ریـپـلای" بـه لـیـلـی مـجـنـون که دلم هست ازین "سابجکت"خون
بـاشـه فـردا تـلـفـن خـواهـم کـرد هرچه گفتی کـه بکن خـواهم کـرد
زودتـر پـیـش تـو خـواهـم آمـد هی مـرتـب بـه تـو سر خـواهـم زد
راسـت گـفتـی تـو عـزیـزم لـیـلـی دیــگر از مــن نــرسـد ایـمـیـلی
نـامـه ‌ای پـسـت نـمـودم بـهـرت بـه امـیـدی کـه سـرآیـد قـهـرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد