دارم میام....

سلام به همه

سلام به تو بهار بانو اومدم فرودگاه از دیشب تا الان که دارم این پست و مینویسم

دل منم تنگ شده ایشالا امروز میبینمت کییشو نمی دونم ولی میبینمت

دوست دارم بهار بانو

ما

دست تو

 

شیرین ترین لحظهء عمرم اون وقتیه که دستای تو توی دستمه...

daste to

 

دلم برات تنگ شده مرد من...

ما.....!!!!

 

مغزم کار نمی کنه ۷ ساعت پشت سر هم  با تلفن حرف زدم .

الان نشستیم توی کافی نت با خانومی نشسته کی برد رو گذاشته جلوم میگه بنویس

منم نمی دونم چی بنویسم هرچی به مغزم رسید نوشتم

راستی سال نوی همتون تلم زنگ خورد الان میام....

اومدم سلام بازم .

خوب رشته افکارم پاره شد دیگه بیشتر این مغز کار نمی کنه نمی دونم چی باید بگم سال نو

مبارک تا بعد حالا هر موقع که شد.از طرف من خدا فظ

اینم از تراوشات ذهن پریشان همسرم!میبینید از اینکه کنار خانمیش نشسته واقعا چقدر لذت میبره!مرجان جونم دخمل گلم من و بابایی یه هفته ای میشه کنار همیم.دسترسی به اینترنت نداشتیم.

همه برید حالشو ببرید.ما که حالشو میبریم.

خوش باشید.

love

 

محمدم سلام

حدود پنج ساعت مونده تا سال تحویل.همه تو خونه پیش خانواده هاشونن.همه از بهارو از خوشی میگن.البته الان خوابیدن که برای سال تحویل سر حال باشن.ولی وقتی تو توی اون وضعیت تو جاده ای من چطور بخوابم؟از خدا فقط اینو میخوام که زودتر سلامت برسی خونتون تا خیالم راحت شه.

امیدوارم سال جدید برای همه خوب باشه به خصوص متولدین سال موش.

خوش باشید.