دوست دارم خانومی .......

 

به جان جوشم 

 که جویای تو باشم... 

خسی بر موج دریای تو باشم... 

تمام آرزوهای منی،کاش..  

یکی از آرزوهای تو باشم  

                                      شفیعی کد کنی

دوست دارم خانومی  

i love you.............

انا الله وانا الیة راجعون...

انا الله وانا الیة راجعون...... 

 امروز ۱۳/۱۰/۱۳۸۹ ساعت ۹صبح به من خبر دادند که میلاد پسر خالم توی ۲۳ سالگی دیشب تنها توی خونه فوت کرده از صبح که دامادمون این خبرو بهم داد به هم ریختم یه دفه کل خاطرات  

بچگی و گذشته که با هم داشتیم توی همون چند دقیقه ای که این خبرو شنیدم از جلوم گذشت  

اصلا باور نمیکنم که میلاد دیگه بینمون نیست.... 

بعد از ۲ سال بی خبری از هم  یه دفعه خبر مرگشو شنیدم دارم دیونه میشم تنها ۱۰۰۰کیلومتر فاصله دارم دیونه میشم ......... 

اخه میلاد با معرفت مگه ادم رفیقشو اینجوری بی خبر میزاره میره دلم خیلی برات تنگ شده بود  

حالا بیام کجا که ببینمت......... 

دل من و همه برات خیلی تنگ شده همیشه دوستت داشتیمو داریمو خواهیم داشت 

                                              تا همیشه ...............  

                                                                                                  محمد...

میلاد..یه فاتحه بخونین لطفا

تغییرات در راه است.....!!!!!!

سلام  

به همه دوستای خوب  

فعلا قالب و عوض کردیم به زودی کلی تغییرات اینجا میبینید فعلا...

 

taghirat