سلام سلام

محمدم امروز ظهر از پیشم رفتی.نمیخواستم آپ کنم ولی چون تو خواستی چشم.آخه چی بگم؟از اینهمه درد پام بگم که توام نیستی پیشم یه ذره بزنمت دلم خنک شه.

خدایی این سکوت لازم بود عزیزم.اگر اون موقع مینوشتم شاید من از تو عصبانی تر مینوشتم.ولی الان آرومم.فقط هم تو برام مهمی.پس بی خیال.

دوستان پام شکسته پس به دلیل تعطیلات و استراحت به دستا و مخم هم تعطیلات میدم.همینشم نوشتم که نا نوشته از دنیا نرم

دوست دارم عزیز دلم تا بعد.

اخطار...!!!!!!!!!!

(((....اخطاریه.....)))

سلام ....

به همه دوستان و......

روی صحبتم با همه ادمای فضوله که همه مدله تو زندگی ادم دخالت میکنن حتی به

زندگی شخصی و روابط ادم با زنشم رحم نمیکنن پیش خودشونم کلی خر کیف میکنن که اومدیم

اینجا رو پیدا کردیم و زندگی تو ریختیم به هم اقا محمد. توی دلشونم می خندنو میگن تو حق

نداری عین ادم زندگی کنی محمد اقا حق نداری به هزار یه دلیل...

ولی ولی من اومدم که بمونم کور خوندین من با دعای کسی دنیا نیومدم که بخوام با نفرین

برم من همیشه بودم هستم و خواهم بود جایی نمیرم اینجا رو ساختم براش زحمت کشیدم هم

برای ساختن اینجا هم برای ساختن زندگیم هم برای داشتن ارامش اگه ارامشمو بگیرین براتون

یک لحظه ارامش نمیزارم اگه دخالت کنین دخل زنگیتونو میارم و اگه زنمو زندگیمو با این کارانون

بخواین اذیت کنین و ازار بدین یه لحظه نمیزارم راحت باشین حتی اگه شده نفستونو بگیرم پاتونو

از تو کفش من بکشین بیرون زندگیتونو بکنین کار به کارتون ندارم به کارم کار نداشته باشین من تا

حالا تحمل کردم و هیچی نگفتم این یه بارو میگم دیگم تکرار نمیکنم دست از سر من و زنگیه من و

زن من ور دارین تا همه چیز سر جاشه شما من و میشناسین همیشه به چیزی که گفتم عمل

کردم پس فاصلتونو حفظ کنین زندگیتونو بکنین ...!!!!