نامهء ۳۰ (مبارکه)

 

مبارکه

 

 

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم

 

خانه اش ویران باد 

 

نامه ۲۹ (دوست دارم)

سلام

این اولین فال از ترانه های متالیکاست

..............................

بیا رام کنارم بگو چه کرده ام در بسته است

                                                          بسان چشمان تو ولی اکنون خورشید را می بینم

biya....

............................دوست دارم ................................

مهراس

من با توهم ایا می هراسی؟

هرگز بر عشق و قدرت من تردید مکن.

هر روز استقامت استوار...بی لحظه ای تزلزل

مغرورانه به پیش رو بسی بی هراس

من با توام تا یاری ات بخشم و توانت دهم

رازها گشوده شد باز هم بسیار گشوده خواهد شد

فراسوی رویاهایت فراسوی امید هایت.

به همه چیز بگو:

((همه چیز عالی است))

همه چیز عالی است.

د.......و.......س.......ت.......د......ا.......ر.......م.....

یه دیونه که دیونته.........

دوست دارم

Douset Daram

د.......و.......س.......ت.......د......ا.......ر.......م.....

نامهء۲۸

به تو نزدیکترم،میدانم

یک دو روزی دیگر،

از همین شاخهء لرزان حیات،

پر کشان سوی تو میآیم باز.

دوستت دارم،

بسیار،

هنوز...

فریدون مشیری                

 

نامه۲۷ (حرفهای دل ۱)

حرفهای دل ۱

 QUOTATIONS FEROM THE HEART

رازهای دلت را با من بگو....

                  بگو تا مرا هم در اعماق دریای بی کران قلبت سهیم کنی....

                                                  حرفهای دل همان درد دلهای عاشقانه من و تو ست....

سلام :

قبل از همه چیز دوست دارم

بهار بانو بهار زندگیم اینا حرفای دل من و تو بعد از پدرامونه

.......................

یه سلام با تمام دلتنگیام

دل تنگی از دوری دل تنگی از این همه فاصله ی مکانی و زمانی

دل تنگی از نبودن پدر

دل تنگی از تنهایی با به دنیا خاطرات با پدر

دل تنگی برای یه در دل و یه دنیا گریه برای پدر

دل تنگی برای اروم گرفتن توی دست گرم پدر شنیدن صدای گرم پدر خندهای پدر شوخی های پدر

دل برات تنگ شده بابا

ای کاش هیچ وقت بهت قول نمیدادم که بعد تو تحت هر شرایطی زانوهام خاکی نشن

ای کاش.........

......................................................

امشب می خوام

باهات حرف بزنم دلم می خواد توی اغوش گرمت اروم بگیرم

و اونقدر گریه کنم تا خوابم ببره یه خواب ارومو راحت دلم می خواد ارامش پیدا کنم

چیزی که خیلی وقته ندارم

فقط زمانی که پیش تو هستم ارامش دارم

دلم میخواد پیشت باشم

این چند روزی که رفتی مسافرت خیلی دلم تنگ شده برات درسته پیش هم دیگه نیستیم

ولی دلم برات تنگ شده خیلی

خیلی خیلی خیلی ..........

دوست دارم ....بوس

د...و...س...ت...د...ا...ر...م

...............................................................................................

در فرا سوهای عشق

 تو را دوست می دارم

در فراسوی پرده و رنگ

دوست دارم