نامهء۲۸

به تو نزدیکترم،میدانم

یک دو روزی دیگر،

از همین شاخهء لرزان حیات،

پر کشان سوی تو میآیم باز.

دوستت دارم،

بسیار،

هنوز...

فریدون مشیری                

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهیار سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 http://www.best-life86.blogsky.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید


به امید روزهای زیبا

آرش پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام به دو عاشق خوشبخت
از این که همیشه این افتخارو به من میدی به وب لاگم سر
می زنی یک دنیا تشکر.شما هم کلبه عاشقانه قشنگی درست کردین.من که عاشق شعرای مشیری هستم از این شعریم که گذاشتی خیلی خوشم اومد.
امیدوارم خوشبخت بشین.

[ بدون نام ] جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 00:53

سلام محمد جان تولدت مبارک

سلام عزیزم.از اونجایی که محمد زیاد در قیدوبند این حرفا نیست که به نظرات توجه کنه من جوابتو میدم.مرسی بابت تبریک.ولی فکر کنم یه ذره زود گفتی.در ضمن دوس دارم خودتو معرفی کنی تا با هم آشنا شیم.اینطوری مادوتا هم خوشحال تر میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد