نامه ۲۹ (دوست دارم)

سلام

این اولین فال از ترانه های متالیکاست

..............................

بیا رام کنارم بگو چه کرده ام در بسته است

                                                          بسان چشمان تو ولی اکنون خورشید را می بینم

biya....

............................دوست دارم ................................

مهراس

من با توهم ایا می هراسی؟

هرگز بر عشق و قدرت من تردید مکن.

هر روز استقامت استوار...بی لحظه ای تزلزل

مغرورانه به پیش رو بسی بی هراس

من با توام تا یاری ات بخشم و توانت دهم

رازها گشوده شد باز هم بسیار گشوده خواهد شد

فراسوی رویاهایت فراسوی امید هایت.

به همه چیز بگو:

((همه چیز عالی است))

همه چیز عالی است.

د.......و.......س.......ت.......د......ا.......ر.......م.....

یه دیونه که دیونته.........

دوست دارم

Douset Daram

د.......و.......س.......ت.......د......ا.......ر.......م.....

نظرات 8 + ارسال نظر
مردی که مرده بود دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 http://zendeh-be-goor.blogsky.com

دوستت دارم یعنی همه چیز

توحید سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:25

خیلی خوبه که همه چیز عالیه...

راحیل بویری شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 http://www.rahil-boveiry.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممم

محمد جان و ونوس عزیز من به صورت اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم اون هم از طریق یه وبلاگ دیگه به اسم نیمکت تنهایی فکر میکنم همین بود به هر حال یه وبلاگی بود که توی اون به شما تسلیت گفته بودن من هم به شما و به خودم به خاطر نبودن کسی که یه دنیا برام عزیز بودتسلیت میگم و همینطور به خاطر اینکه اینقدر همدیگه رو دوس دارین بهتون تبریک میگم و همینطور تولد محمد رو هم که مثه یه برادر از الان تا همیشه دوسش دارم به هر دوتون تبریک میگم اگه دوس ندارین من وبلاگتونو بخونم میتونین اینو بگین از اونجایی که هر وبلاگی که ساخته میشه برای اینه که بقیه هم اونو بخونن من به خودم اجازه دادم که وبلاگتونو بخونم اما اگه دوس نداشته باشین از اونجایی که حق الناس محسوب میشه من دیگه نمیخونم البته اگه خواستین ..تا حالا فقط یه بار توی وبلاگتون نظر دادمه و اون تبریک به محمد بود خواستم خوشحالش کنم و هیچ قصد دیگه ایی نداشتم اگه دیگران وبلاگ شمارو میشناسن یا نظر میدن حتمان اونا هم یا اتفاقی یا با سرچ کردن در گوگل وبلاگتونو پیدا کردنه به هر حال این همه عاشقی رو به هر دوتون تبریک میگم وامیدوارم با هم خوشبخت باشین یه جورایی درکتون میکنم آخه منم این روزارو گذروندم شاد باشین و در پناه حق خوشبخت تر از هر روز..................

سلام راحیل جان.خیلی خوشحالیم که به ما سر زدی.ببخش که من یکم تند صحبت کردم.هر وقت دوست داشتی به ما سر بزن.ما خوشحال میشیم.ولی اگه لطف کنی همیشه خودتو معرفی کنی ما بیشتر خوشحال میشیم.بازم ممنون بابت تبریک تولد.محمد هم از شما ممنونه.ولی فعلا دسترسی به اینترنت نداره.خوشحالم که مارو درک میکنی.
خوشحال شدم از حضورت.توام خوشبخت باشی.

نیما شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:58

سلام ممنون از سایت با هالتون و تولد محمد رو بهتون تبریک میگم

لیلا چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:23

سلام عالی بود

fardindragon@yahoo.com جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:08

عشق هایی کز پی رنگی بود عشق نیست عاقبت ننگی بود

جهانبخش سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 http://yaranjahan

سلام وبلاگ قشنگی داردید از خودت بیشتر برایم بگو دوستار تو

عاشق دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:57

آخیییییییییی بالا خره وبلاگ دوس دختر دوس پسری پیدا کردم.عکسای بی تربیتی بیشتری بذارین.اوه بابام اومد من بعدا میام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد