زندگی...!!!!

سلام :

اول سلام به خدا

و سلام به تو

بعد از یه مدت که ننوشتم دوباره میخوام بنویسم تا ببینم که کی دوباره پا میده تا بنویسم.

خوب با سلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستان اشنایان فامیل اقوام و تمامی ره گذرا

شیشه پاک کنای سر چهار راها بچه های قران فروش دعا فروش ادامس فروش روزنامه فروشا

لنگ فروشاو تمام ادمای که از قلم افتادن..........سلام به همه...!!!

خوب این چند روزی که نبودم خیلی گرفتار بودم بیشتر از همیشه هر روز بد تر از روز قبل

کارام به هم گره می خوره یه روز خوبم یه روز برج زهر مار یه روز تلخ تلخ یه روز سر حال و

خوشحال به هر حال شکر راضیم به رضای خدا شکر....

یه چند وقتی هست تمامی ادمای نزدیک به من حسابی از دست من شاکین چون همش سر

کارم و گرفتارم تلفنم حتی ساعت ۲ شبم زنگ می خوره که این وضع حسابی همه رو کلافه و

عصبی کرده می خواستم ز همه هم معضرت خواهی کنم هم اینکه بگم یکم تحملم کنن

تا مشکلام حل شه و هممون ارامش پیدا کنیم

......................................

دلم خیلی برات تنگ شده خیلی وقت که ندیدمت دارم دیونه میشم همه مشکلات کارو زندگی

قابل تحمله ولی دوری از تو نه دارم دیونه میشم

دوست دارم بیشتر از همیشه دوست دارم

 

 

.....زندگی در گرو خاطرهاست خاطره در گرو فاصله هاست فاصله تلخ ترین خاطرهاست.......

 

 

......................................

.......................................

.......................................