نامهء ۳۸

 

محمدم سلام

خیلی وقته برای تو ننوشتم.این وبلاگ به نام تو شروع شد.ولی این چند وقته همه چیز توش نوشته شده به غیر از نامه‌ای از من به تو.دلم خیلی برات تنگ شده.همیشه به این فکر میکنم که حسی خوش‌آیند تر از اینکه ما همو داریم وجود داره؟من تورو دارم و تو منو و میدونم که توام همین حسو داری.

نامه های ما جدیدا تبدیل شدن به نامه‌های سر گشاده! که همهء مردم میتونن مخاطبشون باشن!فقط بعضی از قسمتهاش خصوصیه.

دلم برات تنگ شده.گفتن این جمله تکراری شده.ولی هر چقدر این جملرو بگم نمیتونه دلتنگی منو بیان کنه.

کاشکی دنیا به عقب برمیگشت.اون موقع من خیلی چیزهارو عوض میکردم.خیلی از اشتباهاتم رو خیلی سریع حذف میکردم، وکنار تمام خوبیای زندگیم تورو میذاشتم.تو که همیشه با بودن کنارت بهترین احساس هارو درک کردم.

دلم میخواد یه ماچ گنده از لپت بکنم

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیکو شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:00

سلا م خوبین شما
تو وبلاگ قبلیتون یه شعری بود تو کامنت وبلاگ محمد یه شعری بود دقیقا یادم نیست متنش میگفت(( دلم از من پرسید شاید عاشق شده ای)) میشه این متن یه بار دیگه توی بلاگ بنویسین خیلی قشنگ بود منتظرم بنویسینش ممنون بای بای

mome یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:46

WOOOOOOOW

امیر کاشانی دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 http://hamsaran.blogsky.com

سلام خانم ونوس و آقای محمد،

منم برای فرستادن دعوتنامه به یه آدرس ایمیل احتیاج دارم. در ضمن اگر جسارت نیست میتونم بپرسم که شما ازدواج کردید یا اینکه قصد ازدواج دارید؟

موفق باشید

-امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد