نامهء ۴۳ (بوسه)

 

 

بوسه مگر چیست فشار دو لب

 

 آنکه گناه نیست چه روز و چه شب

 

 

 بوسه یعنی ُ وصل شیرین دو لب

 

 بوسه یعنی عشق در اعماق شب

 

 

 بوسه یعنی مستی از مشروب عشق

 

 بوسه یعنی آتش و گرمای تب

 

 

 بوسه یعنی لذت از دلدادگی

 

 لذت از شب ُ لذت از دیوانگی

 

 

 بوسه یعنی حس خوب طعم عشق

 

 طعم شیرینی به رنگ سادگی

 

 

 بوسه یعنیُ آغازی برای ما شدن

 

 لحظه ای با دلبری تنها شدن

 

 

 بوسه آتش می زند بر جسم و جان

 

 بوسه بر می دارد این شرم از میان

 

 

 بوسه یعنی شادی و شور و نشاط

 

 بوسه یعنی عشق خالی از گناه

 

 

 بوسه یعنی قلب تو از آن من

 

 بوسه یعنی تو همیشه مال من

 

 

 


نظرات 5 + ارسال نظر
حمید رضا یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 http://footballcenter.blogsky.com

سلام
من فکر کنم این عکسی که گذاشتی دو تا زن باشن
فکر کنم که نه مطمئنم چون کاملش رو دیدم
عجب می نماید که بسیار عاشقی اما با کدوم پول!

موقعی که این عکس رو انتخاب کردم خودم و محمدم مد نظرم بود نه جفتی که توی عکس هستن.دوم اینکه عاشقی پول نمیخواد.اگرم تو دنیای شما میخواد فکر کن ما داریم!!!!!!

امید یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 http://whitrose.blogsky.com/

سلام.
این شعرتاجایی که یادم میادواسه ایرج میرزا هستش ولی فکرنکنم اینجوری باشه.اون چندبیتی که یادمه واست مینویسم:
بوسه مگرچیست فشاردولب
این که گنه نیست چه روزوچه شب
گرندهی بوسه عذابت کنم
وز اَ تَش عشق کبابت کنم
من نی تورا بیهوده ول میکنم
گرندهی بوسه دوئل میکنم
***********
موفق باشین

وای یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:49

این عکس قشنگه اما یکم چیزه جیزه

فکر کنم نیکو باشی.

فیروزه یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:50

سلام...شعر زیبایی بود...بوسه از عشق واقعا طعم دیگری دارد...مخصوصا اولین بوسه که هیچ وقت فراموش نمیشه...موفق باشید...وبلاگ قشنگی دارید...خوشبخت باشید

نگین پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:34

خیلی عکس قشنگیه.موفق باشیدددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد